FÅ PERSONLIGT PRISFÖRSLAG

Få ett personligt anpassat priserbjudande från din lokala Caldera Spas-expert!

Vi kommer inte att lämna din e-postadress vidare till tredje part. Din information är säker hos Caldera.Integritetspolicy.

caldera_spas_hot_tub_couple

FÅ DIN BROSCHYR GRATIS

Du är ett steg närmare en rogivande jetstrålemassage!

Vi kommer inte att lämna din e-postadress vidare till tredje part. Din information är säker hos Caldera. Integritetspolicy.

caldera_spas_brochure_preview

Ny vice direktör för försäljning och marknadsföring

Ryan Sessler ska spela en nyckelroll i företagets tillväxtintiativ

VISTA (Kalifornien, USA), 13 mars 2011 – Watkins Manufacturing, den globala ledande tillverkaren av flyttbara massagebad, har anställt Ryan Sessler som företagets vice direktör för försäljning och marknadsföring i Nordamerika. Sessler tar med sig sexton års erfarenhet av husbils- och båtbranschen till sin nya position inom Watkins.

”Ryans stora erfarenhet av försäljning och marknadsföring på ledningsnivå kommer bidra till att driva Watkins vision att bli en företag i världsklass framåt”, kommenterar vice VD Mike Dunn. ”Hans passion för att prestera på topp och hans charmiga framtoning passar perfekt med Watkins kultur. Vi är lyckligt lottade att ha någon med hans talang, utbildning och affärsprestationer i vårt team.”

Som vice direktör för försäljning och marknadsföring kommer Ryan Sessler att ta plats i företagets ledningsteam och kommer att ha ansvar för all försäljnings- och marknadsföringsaktivitet i Nordamerika. Innan Sessler kom till Watkins var han direktör för försäljning i Nordamerika för Pentairs avdelning för husbil/båt/industri. Han har tidigare under sin karriär lett Pentairs marknadsföring och försäljning som direktör för två avdelningar: husbilar och båtar samt båt- och flygprodukter. Sessler har en kandidatexamen i företagsekonomi från Pepperdine University och en masterexamen från Pepperdine's Graziadio School of Business Management.

”Watkins brinner för att leverera innovativa produkter och nyskapande design som överträffar kundernas förväntningar”, säger Sessler. ”Miljön på Watkins är verkligen välkomnande – det är spännande plats att vara på och jag ser fram emot att få vara en del av företagets framtid.”

Om Watkins Manufacturing Corporation
Watkins Manufacturing grundades 1977, i Vista i Kalifornien i USA. Företaget är världens största tillverkare av massagebad, med varumärken som HotSpring® Spas, Limelight® Hot Tubs, Hot Spot® Spas och Caldera® Spas. Nätverket av Watkins-handlare täcker alla 50 amerikanska delstater och över 60 länder. Watkins är en del av Masco Corporation, ett Fortune 500-företag med produkter som Delta-vattenkranar, KraftMaid-skåp och Behr-målarfärg.